måndag 3 maj 2010

återkomst?

Attans vad länge sen det var jag skrev här. Börjar inse att jag har upp och nedgångar i mitt socialmedialiv. Jag tänkte att nu kanske det är dags för en ny uppgång?

Det händer saker i Sverige nu. Våren är här, det är sol nästan varje dag och att sitta framför en dator hela dagarna känns ju inte alltid så rätt i tiden. Men, det är ju även framför datorn man kan ta del av resten av världen. Idag presenterade de rödgrönda sin budgetmotion, jag missade inledningen men slogs av några saker. För det första att Östros tog stafettpinnen under frågestunden och ett tag trodde jag att Valtersson och Andersson inte skulle få svara på några frågor, ville markera att han var den enda mannen i panelen eller att sossarna är det största partiet?

Jag har sedan suttit å bläddrat igenom motionen, de kommentarerna skrev jag på jusekbloggen.se så de kan läsas där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar