torsdag 26 juni 2008

Paus

Nu har jag lugnat ner mig lite, inte för att förra inläggets tema gör mig mindre upprörd nu än för några timmar sen utan för att jag gjort lite annat. Fick nämligen några timmars paus från mitt "sommarjobb" då Claudine och Denys kom på besök för att umgås lite med sin sonson. Jag använde tiden till att ta en promenad in till Versaille och tog en kaffe på en uteservering samt gjorde lite Saco Studentrådsjobb, nu börjar det igen. Spännande! Om en dryg vecka åker jag även till Almedalen, blir första mötet med nya styrelsen. Eller, de är ju inte så nya längre, är ju faktiskt jag som är ny, kul ska det bli i alla fall. Jag har även fått äran att blogga för Saco Studentråd under almedalsveckan här. Ska bli kul.

För övrigt är det helt underbart i Paris idag, sol sol sol och värme. Blå himmel och vackra moln, inte första gången jag under denna vår konstaterar att livet inte är så svårt ibland!

1 kommentar:

  1. gott att höra att du omfamnar livet! även glad att du har sol, det är vinter i perth och det regnar ibland. ibland är det även under 20 grader. huga.
    badade dock i poolen idag, och även om det var okristligt kallt så badade jag i poolen. den som vi har. den som hör till huset. det som vi bor i.

    med alla hjärtans önskningar om ditt välmående och välgång, hälsa Arvid också!!

    kram

    SvaraRadera