onsdag 11 juni 2008

Frankrike-etapp 2 tar sin början!

Nu är jag i Paris hos syster Olle och Arvid. Känner lite att jag börjar landa efter att ha spenderat helgen i Belgien, var på bröllop där vän till David skulle gifta sig. Jättetrevligt. På hemvägen hann jag dock gå ordentlig vilse i Mons, staden jag tog tåg mot Paris från. Slutade med att jag lyckades hitta nån som kunde följa mig tillbaka till stationen. Men slutet gott osv. Hann även spendera några timmar i Lille där jag bytte tåg, fin stad.

Men, vad som egentligen har börjat nu är min och arvids inskolning. Vem det är som inskolas är jag inte helt säker på, lutar mot att det är ett gemensamt projekt. Idag har Sara varit och klippt sig och jag och Arvid lekte en stund på gräsmattan tills han kom på att hans mamma inte var där, gråtpanik. Lyckades lindras lite genom att titta på träd. Tur att man inte bor i en öken.
Igår la vi även upp taktiken för sveriges match mot grekland, inte undra på att rätt lag vann.


1 kommentar:

  1. Verkar som att ni far en harlig sommar tillsammans du och Arvid! Fortsatt att rapportera, jag kommer att folja bloggen fran jobbet!

    SvaraRadera