onsdag 18 juni 2008

Arvid och FRA

Jag försökte även skriva ett inlägg igår, men fastnade i att jag bara hade saker om Arvid och vad vi gjort i huvudet och jag ska försöka undvika att detta helt blir en barnblogg, så igår lät jag bli att skriva. Nu sover han, sen när han vaknat blir det lunch och sen ut, fint väder i Paris i dag!
Igår lekte Arvid kurragömma, eller så spanade han in vad som finns på botten av brunnen.




Massa intressant läsning om vad som händer med FRA-lagen. Jag gillade bland annat detta men även detta , lite olika vinklar. Jag är nöjd med att det inte gick igenom i morse, däremot lite tveksam om man hinner förbättre det tillräckligt för att få till ett bra förslag redan i kväll. Om man nu överhuvudtaget kan se att det kan komma ett bra förslag. Jag skulle helst se att det inte blir nått alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar