måndag 8 juni 2009

Veckans 2 dos

Jag börjar med imorn, för idag är redan förbisprungen.

Imorgon ska jag på seminarium om Arbetsmarknaden för unga akademiker

Välkomna till seminarium där Ossian Wennström presenterar en ny Saco-rapport som handlar om
arbetsmarknaden för unga akademiker. Presentationen av rapporten följs av
diskussion och möjlighet att ställa frågor. Inledning av Gunnar Wetterberg. I samband med
seminariet bjuder vi på enklare lunch.
Tid: tisdagen den 9 juni kl.
10.30-12.30Plats: Saco, Kandidaten
Anmäl senast 5 juni till ossian.wennstrom@saco.se


Det ska bli spännande! Och imorgon ska jag även på mingel på SSCO och dricka gravöl över studentinflytandet, den propp som ska röstas igenom på onsdag om ett avskaffat kårobligatorium lämnar en del övrigt att önska. Jag är fortfarande för ett avskaffande, men konsekvenserna av det sätt det gör på nu kan bli dystra.

På fredag åker jag till Halmstad för att spendera helgen med vårens sista styrelsemöte med Saco Studentråd, det ska bli skoj! Veckan kommer sedan avslutas med att åka till Bryssel för att på måndag ha möte med ETUC Youth.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar