söndag 28 juni 2009

Framme på Gotland!

Nu har jag och Maria kommit fram till Gotland. Sitter på Visby Strandby och väntar på att få beställa lunch. Jag har på känn att den här veckan kommer bli bra, vädret är fantastiskt och med över 1000 olika seminarier att välja bland måste det ju finnas en hög med bra sådana!

Just nu laddar jag inför Svenskt Näringslivs rapportsläpp i eftermiddag kl 17.00 på Kongresshallen där jag ska kommentera en nyskriven rapport om den stigande ungdomsarbetslösheten. Efter det bli det nog några sista förberedelser inför Saco Studentråds seminarium imorgon bitti 9.30 om studiemedlets indexering. Det låter kanske torrt men har förutsättningar för att bli riktigt spännande och resonerande!

Mest ser jag just nu framemot Saco Studentråds mingel, även det imorgon 17.30 på kårhuset Rindi, där vi bjuder in brett till ett Speakers' Corner, jag är sjukt nyfiken på att se vad folk kommer att ta upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar