onsdag 20 augusti 2008

To much...

...ledighet will kill you! Jag börjar bli så trött på att vara ledig, det leder till passivisering av tanken och själen för att inte glömma kroppen, initiativförmågan och säkert något mer som jag inte ens känner till att jag har tappat längre, kan vara minnet. Är nog min räddning att universitetet börjar nästa vecka och att jag förhoppningsvis får börja med mitt uppdrag för Skill, ska utföra en intervjustudie på ungdomar för att undersöka deras attityder till hbt-personer, ska bli sjukt kul. Även det påbörjas förhoppningsvis nästa vecka.

Annars har jag samlar lite på roliga skyltar, kan sägas att jag är inspirerad av den utställning som var i Kungsträdgården i somras. Här kommer några exemplar av mina fynd.


jag trodde att det var bilar å industrier å sånt som förorenade och att hundar kanske smutsade ner om de bajsade på gångstigen men jag har tydligen fel, eller?



charmig "betalningsautomat" för att betala sin parkering vid skagshamn norr om övik, bara lägga pengarna i sparbössan!




korv som varken innehåller eller får ätaren att begå någon otäck synd?

En skylt som inte förevigades med som ändå ledde till muntra skratt var "Småtuttebadet" vid Sandviken. Jag vet iallafall minst en som får bada där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar