torsdag 22 maj 2008

Torsdagsmys

Idag ar det torsdag igen och min torsdagssvit fortsatter efter att ha hoppat over en vecka, Isabelle kommer namligen idag! Ska bli skitkul att traffa henne, far se vad vi ska hitta pa.

Annars kan jag rapportera att spyan i trappen ligger kvar och har fatt sallskap av ett antal goa spottloskor som delvis har fatt agera askfat eller fimpslackare till nagra av de fimpar som befolkar mitt trapphus.

Sen har jag blivit battre pa att spela la bitch francaises! Har legat i park och solat och pluggat i tva dar och jag har hittills full pott i raggningsforsok, inte utforda av mig utan at andra hallet. Den forsta killen, den forsta dan, kom fram och sa den tvivelaktiga raggningsrepliken;
"Vet du var man kan hitta sa charmanta kvinnor som ni nagonstans?"
Jag svarade nej, vad annars ska man svara? "Ja, ta till vanster dar framme vid det gula huset och sen hoger, dar star de" Eller?! Sen ville han smaprata lite, helt otroligt. Sarskilt som jag inte horde vad han sa forsta gangen och han var tvungen att upprepa sin pinsama fras tva ggr. Sen idag, min andra dag i parken med raggningsforsok nr tva, lyckades jag pa franska snasa av och vara otrevlig. Jag spar(med ring over a) en utveckling! Sjukt nojd :) Kanske David som far passa sig nar jag kommer hem, for kan nog inte rakna med lika mkt uppsakttning(?) fran annat hall val tillbaka.

Nu ut en svang innan lektion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar