fredag 16 maj 2008

Back in Aix

Titeln pa detta inlagg referar pa en amy winehouse senanste(?) skiva back in black, for att klargora for eventuella undrande. Jag ar alltsa ater i Aix sen nagra dar, har regnar det och den hittills storsa ljuspunkten efter mitt atervandande var den fagel som sket pa ett uteserveringsbord sa det skavtte fagelbajs i en killes kebab, annars har jag inte mkt att skratta at. Daremot log jag stort imorse da jag laste ett brev som min farmor skickat, hon berattade om korresor a bilar som skulle lagas a att jag a david var sa valkomna i sommar, hon skulle bestalla som och badvader :)

Sen suddades mitt leende ut nar jag kom till skolan, lektionen hade blivit uppskjuten fran kl 2 till kl 4, jippi.

I ovrigt inte mkt nytt under solen, ar ju ingen sol att prat om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar