torsdag 11 september 2008

Jag har slutat med morgonpromender, inte för att jag tappat lusten för dem eller för att jag inte uppskattar det lika mycket längre utan för att jag helt enkelt är tillbaka i Årsta och hos min cykel! Jag gjorde en uträkning på Gmaps Pedometer idag och kom fram till att jag cyklar lite drygt två mil om dagen, asskönt!
Sen har universitetet dragit igång, ordentligt. Det här är nog första terminen då heltidsstudier faktiskt kanske kommer att betyda just det, dvs att det kommer ta åtta timmar om dagen. Jag konstaterar att det var helt rätt termin att inte ha något jobb..

Nästa punkt på dagordningen är att det är mitt första styrelsemöte med Saco Studentråd som vice ordförande i helgen, det ska bli kul. Propositioner ska diskuteras å massa annat spännande. (Attans vad präktig jag låter, men jag menar det faktiskt)

Och kära syster, jag saknar er med! Tiden fram till jul kan inte gå nog fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar