fredag 12 september 2008

Insikter

Klockan är kvart över nio på kvällen och jag har precis avslutat det jag skulle göra som rörde universitetet för att ta mig an det som ska hända i helgen, möte med Saco Studentråd. En tanke har slagit mig, jag har påpekat för David att när han flyttar upp kommer han få sluta med att jobba kvällar och nätter och lägga om detta till dagtid, helt enkelt för att kunna tillbringa kvällar med bland annat mig. Detta har jag sagt helt utan att reflektera över att jag ju jobbar själv nästan varje kväll! Man ska nog börja med att rensa framför egen dörr..

Sen har jag haft ett givande samtal med Klara, min företrädare som vice ordförande i Saco Studentråd och jag har nog fattat ett beslut, eller jag har gjort det, det har jag.

1 kommentar:

  1. HEj Stina! Det var ett tag sedan vi hördes av nu. Hoppas du har det bra hemma. Hur går det med din vice ordförande post? Här hemma i de södra delarna av landet går det bra och jag håller ställningarna ;) Hoppas vi ses snart igen! Kram

    SvaraRadera